שאלות ותשובות

היי חברים שימו לב, אולי כבר ענינו על השאלה שלכם?

מה ההבדל בין הדבקה ישירה לבין הדבקה עם אפליקיישן?

הדבקה ישירה – הינה שיטת הדבקה קלה ושכיחה בעולם המדבקות. המדבקות מגיעות חתוכות ומוכנות עם דבק לקיר.

הדבקה עם אפליקיישן – בשיטת הדבקה זו אנו נעזרים בגיליון שקוף, אשר באמצעותו מצמידים את המדבקה לקיר. בדומה להדבקה של קעקוע. 

הדבקה משולבת – שילוב של שתי שיטות ההדבקה במדבקה אחת. *לדוגמא: הדבקת ענף באמצעות אפליקיישן, והדבקת העלים באופן חופשי בהדבקה ישירה לקיר.

על איזה קירות ניתן להדביק את המדבקות?

ניתן להדביק את המדבקות על כל קיר חלק ויבש ובנוסף על משטחים ורהיטים, ארונות, דלתות, חלונות, זכוכית, אריחים ועוד.

מה קורה אם הדבקתי ואני רוצה לשנות את מיקום המדבקה?

הדבק שלנו חזק! אנו ממליצים לתכנן קודם לכן את מיקום המדבקה בהתאם לחדר ולעצב את המדבקה בהתאם למספור החלקים. אם ממש רוצים אז ניתן יהיה בזהירות להסיר ולהדביק שוב במקום חדש אך יש סיכון בגרימת נזק למדבקה.

בנוסף לכך, שינוי מיקום המדבקות המגיעות עם גיליון מעבר אינו אפשרי. ביגלל שבמדבקות מסוג זה ישנם בדרך כלל מספר החלקים הצריכים להיות במיקומים ספציפיים.

האם האתר מאובטח?

אנו עושים שימוש במערכת סליקה מאובטחת הטובה ביותר.  בתקן PCI מוצפן לחלוטין העומד בתקן SSL של כל חברות האשראי בארץ ובעולם.

איך אני מקבל/ת את המדבקות?
  1. אנו מבצעים משלוחים בדואר רשום לכל חלקי הארץ והעולם.
    המדבקות מגיעות אליכם ארוזות היטב לסניף הדואר הקרוב לביתכם או עד הבית בהזמנת דואר שליחים.
  2. בהתקנה על ידי מתקינים מקצועיים.
החלפות / החזרות

הלקוחות שלנו מאוד חשובים לנו ואנחנו מקפידים על איכות המוצרים שלנו! אך אם זאת ישנם טעויות ואתגרים שלפעמים נצטרך לעמוד מולם.

אנחנו מאפשרים החלפה ( באריזה מקורית בלבד ) של מדבקות שבמלאי לתקופה של עד חודשיים מקבלת המדבקה.

 

באיזה מקרים אפשר להחליף?

החלפה/ החזרה אפשרית בהתקיים שני המקרים הבאים:

1. פגם בתקינות מדבקה.

2. מדבקה שונה מזו שהוצגה באתר.

 

באיזה מקרים אי אפשר להחליף?

לא ניתן לבצע החזרה/ החלפה של מדבקות בעיצוב אישי (שהודפסו בהתאמה אישית או עוצבו במיוחד לפי בקשת הלקוח).

 

*החלפות/ החזרות ניתן לבצע בתיאום מראש.
*בהחלפת מדבקות / החזרה עלות המשלוח חלה על הלקוח.

אחריות

אנו מעניקים לכם אחריות לשנה למדבקות שבמלאי ואחריות לשנתיים למדבקות בהזמנה אישית.

רוצים שנציגינו יחזרו אליכם - מלאו את הפרטים הבאים:

שעות פעילות שירות לקוחות:
ימי א’ עד ה’: מ 09:00 עד 20:00
ימי ו’: מ 09:00 עד 15:00
טלפון ליצירת קשר: 058-404-8091
כתובת לאיסוף עצמי: באר יעקב